niedziela, 7 października 2012

Przydasie do lazienki

W koncu udalo mi sie zrobic torebke na klamerki. Zabieralam sie do niej dlugo pomimo, ze juz dawno wiedzialam jaki chce miec kroj. Uszylam ja z pieknej tkaniny zakupionej u Cath Kidston, ktora jest cudowna:-) Kupilam ta i kilka innych podczas mojego pobytu w Oxfordzie.  W porywie uszylam tez wieksza torbe na suszarke do wlosow i prostownice (w koncu beda mialy wlasne miejsce w lazience:-) i jeszcze mala kosmetyczke- tutaj mialam ogromny problem ze wszyciem zamka... ale jakos sie udalo.

Caly komplet lazienkowy prezentuje sie tak:




 Ta tkanina zdecydowanie wprowadzila prowansalski nastroj do mojej lazienki:-) ktory uwielbiam!

Milej niedzieli!
M.



8 komentarzy:

  1. Super pomysł i wykonanie! Uwielbiam tkaniny (i nie tylko) od Cath Kidston:))
    Miłego popołudnia
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dzieki Maggie! Zaluje tylko, ze nie zakupilam wiecej cudeniek z tego sklepu.
      xxx

      Usuń
  2. Szalenie mi się podoba to co stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace. bardzo miły blog, no i jest ptaszek jak u mnie :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super wszystkie rzeczy, superkolory, jak ja zazdroszczę umiejącym szyć. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękne torebeczki!
    Podobają mi się takie rzeczy, ale nie umiem sama takich czarów :)

    OdpowiedzUsuń