niedziela, 28 października 2012

La pomme, la poire :-)

Dzisiaj jest dzien pracowity. Kilka dni temu kupilam od gospodarza z sasiedniej wioski gruszki i jablka no i zrobilam kompoty. Pierwszy raz. Nie ma co ruszac z motyka na slonce, wiec wyszlo tylko 5 sloikow. Ciesze sie, bo zamiast syropow ze sklepu bedziemy sie delektowac Home Made sokiem:-). Do tego mama dala mi jeszcze kilka sloiczkow sokow wisniowych i truskawkowych, wiec zapas jest. 

Podczas gdy w PL pada snieg i zima jakos przedwczesnie sie zaczela, u mnie swieci piekne slonce:-)  
Zdjecia wyszly calkiem ladnie:



Porcelana z Boleslawca, ktora uwielbiam!
Powoli zbieram jej elementy. Pieknie przyozdabiaja moja kuchnie



A to Home Made sok zakupiony u gospodarza.
Mniam mniam!


Gozdziki do kompotow z gruszek



Pozdrawiam cieplutko!!!
xxx

10 komentarzy:

  1. Jakie fajne słoneczne zdjęcia:-))pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, dziekuje za odwiedziny! Ciesze sie ostatnimi promykami:-)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Cudne to jabłko z sercem :) Smakowicie to wygląda:) Zazdroszczę Ci tego słonka :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, Ku mojemu zdziwieniu serce bylo dosc latwie w wykrojeniu (znalazlam sposob:-)
      Slonce chwilowo jest, ale czuje, ze i u mnie zima zawita juz niedlugo:-)

      Trzymaj sie cieplo! xxx

      Usuń
  3. Serducho cudne. Widziałam na Pinterescie tez coś fajnego z wycinaniem serc w jabłku. Z czerwonego foremką do ciastek trzeba wyciąć serce i zielonego też i zamienić miejscami. Bardzo ładnie to wygląda :)
    Ale napisałam znowu jak Yoda nie składnie jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, wygląda wszystko bardzo smakowicie, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń