niedziela, 5 sierpnia 2012

Words to live by

Co powiecie na to:


Jakość nie jest perfekcyjna, ale jest OK. Przynajmniej widać, że domowej roboty;-)


Można było oczywiście wydrukować na papierze, ale ja chciałam aby obrazek był płócienny. 

Zrobiłam tak: 
1. wydrukowałam napis w ODBICIU LUSTRZANYM (!) na papierze A4 na drukarce laserowej
2. przyłożyłam druk do płótna (tuszem do materiału) i przejechałam BARDZO dokładnie i kilka razy rozpuszczalnikiem- sprawia to, że tusz odkleja się od papieru i przykleja do materiału
3. w tym momencie efekt powinien być dobry, tak przynajmniej widziałam na różnych blogach, niestety nie w moim przypadku...
4. tak więc to co się odbiło na płótnie, poprawiłam dodatkowo czarną farbą  i jest dobrze

Inspiracja oczywiście z internetu:
Link

Czekam aż któregoś pięknego dnia będę miała swój własny dom aby zmalować sobie taką ścianę.

***
A tu jeszcze kilka innych:
Link
Link

Link

Link
Link- tu znajdziecie różne fajne darmowe plakaty gotowe do druku;-)

Jaki jest Wasz ulubiony cytat warty naszej pamięci?

Życzę cudownej niedzieli!

xxx
M.

3 komentarze:

  1. Znam ten cytat, super byłoby go mieć na drzwiach :)
    Lubię też ten ;)
    'Everyone brings joy to this house, some as they enter and some as they leave.'

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten napis bardzo mi się podoba i fajnie czytać go na "dzień dobry":)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń