wtorek, 7 sierpnia 2012

I już po wszystkim!


Zdałam mój test z francuskiego!! Był to test finalny i czuję ogromną ulgę, że wreszcie to się skończyło. Francuski jest pięknym językiem, ale już miałam dość. W pracy czułam ogromną presję przez ostatni rok, albo i troszkę dłużej... Wynik testu tak naprawdę mogę sobie wsadzić w kieszeń- na nic mi się w życiu nie przyda, ale taki wymóg w pracy i kropka!Wkurza mnie, że wszędzie są jakieś głupie wytyczne czy też zasady, które mają się do siebie jak piernik do wiatraka.... coż, mogę sobie tylko pogadać...

A tu mój bałagan, wszystko wyląduje w śmietniku! No może z wyjątkiem kilku książek, w końcu spędziliśmy ze sobą tyle czasu...




 
i ulubione czasowniki każdego studenta...

 et 

PS. ogólnie nauka języków jest świetna. Nigdy się nie poddawajcie! 
:-)

xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz