poniedziałek, 28 maja 2012

Ślubne inspiracje

Nie uważacie za przerażające to, że przygotowania trzeba zacząć co najmniej rok wcześniej aby wszystko było tak, jak sobie wymarzyłyśmy? Jak wcześniej wspominałam, ślub będzie w Polsce. Powodów na to jest kilka: nasze wesela są świetne i niedrogie w porównaniu do cen jakie panują na zachodzie, no i będzie to dobra okazja dla francuzów na zapoznanie się z nowym krajem. Z mojej listy już odchaczyłam: salę, panów muzykantów, kościół, zaproszenia no i to najprzyjemniejsze- sukienka!
Dzisiaj trochę o zaproszeniach i kwiatowych inspiracjach.

Zaproszenia będę robić sama a pomysł pochodzi stąd:
Mam nadzieję, że w przeciągu następnego tygodnia lub dwóch uda mi się Wam pokazać moją wersję:-) Na razie zdradzę, że mój kolor to ciemny róż...



Myślę też nad kwiatami a tu tylko kilka pomysłów:
Martha Stewart Weddings
(Etsy.com)

Wedding Fairy
Cudowne hortensje....


Komentarz do powyższych:
Martha Stewart to cudna strona warta do przejrzenia. Znajdziecie tam ogrom inspiracji ślubnych, różnego rodzaju tutoriale, interiors design, i inne.
Wedding Fairy blog ślubny.

Moim planem jest zrobienie aranżacji kwiatowych samej, może jednak rzucam się na głęboką wodę... muszę to jeszcze dobrze przemyśleć. Mam też pomysł aby zamiast żywych kwiatów zrobić je z materiału, np. coś w tym stylu:  
The Semi-DIY Wedding                           

Bardzo mi się spodobały ostatnio materiałowe kwiaty. Tutaj kilka tutoriali:




Takie kwiaty mogłabym przygotować dużo wcześniej i w ten sposób zaoszczędziłoby mi to trochę czasu tuż przed ślubem. Co wy na to?  

Więcej na Pinterest:-)

Pozdrawiam!
M.

1 komentarz:

  1. Ślub to piękne przeżycie. Czekasz na ten dzień a on mija jak jedna krótka chwila.
    Ja miałam w bukiecie ślubnym białe hortensje przywiezione z Holandii. Były tylko przewiązane pomarańczową wstążką z wyszytymi moimi inicjałami.

    OdpowiedzUsuń