sobota, 28 kwietnia 2012

Butterflies




Before the Big Day
Motyw motyla ostatnio wydaje się być popularnym i też się zaczęłam tym tematem interesować. Widziałam kiedyś w google obraz,  a właściwie dwa, na których zostały umieszczone motyle według kolorów tęczy. Wyglądało to cudnie i od tamtego czasu chciałam coś takiego.
  
Prairie Paper and Ink

W końcu ruszyłam. Znalazłam szablon gdzieś w sieci, w kilku odcieniach (tych, których nie było, stworzyłam w PHOTOSHOP). Początkowo chciałam zrobić tak samo jak inicjatorka, ale nie wyglądało to zbyt ciekawie, przynajmniej nie na mojej ścianie. W końcu motyle wylądowały bezpośrednio na białym murze i chyba jest ok. 



Rozwiązało to trochę mój problem z zagospodarowaniem kuchni- otóż  mieszkanie jak na razie wynajmujemy, ale cały czas myślimy o kupnie naszego własnego i to jest w jakimś rodzaju barierą dla nas jeśli chodzi o personalizację naszego lokum. Przed wbiciem każdego gwoździa zawsze się waham, no i dlatego np. nie mamy wiszących szafek kuchennych w kuchni, a lustro w łazience zostało powieszone dopiero po długich miesiącach pobytu w mieszkaniu. Wiem, wydaje się to dziwne, ale jest to stan jedynie przejściowy, mam nadzieję:-)

Pozdrawiam,
M.

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Hey Goya! Milo widziec nowa osobke w moich progach! Dziekuje, za komentarz i za to ze wpadlas!

      Pozdrawiam!
      xxx

      Usuń