niedziela, 16 grudnia 2012

Wielkie przygotowania:-)

Mam wrażenie, że czas leci co raz szybciej a ja nie mogę się zatrzymać! Cały grudzień spisuję listy co kupić, co zrobić, jak ustroić stół na wigilię, prezenty, no i w końcu jak to wszystko wpakować w jedną walizkę:-) Zostały jeszcze dwa dni do wyjazdu a ja już obawiam się, że mam za mało miejsca...

Wczoraj dokupiliśmy kilka prezentów i teraz został mi już tylko jeden. Zajęłam się więc ich pakowaniem, co bardzo lubię:-) Zamiast standardowego papieru świątecznego, postanowiłam użyć zwykłego, który udekorowałam stemplami z ziemniaka.



A tu mój tegoroczny stroik adwentowy, w lampionie


i choinka:-)

Pracowałam tez nad naszym blogiem, który stworzyliśmy dla naszych francuskich gości z okazji naszego slubu. Wrzuciłam tam info o miejscu gdzie się odbędzie, o noclegach, trochę o turystyce na Kaszubach i nasze zdjęcia. Nad tym ostatnim dziś się skupiłam.  Sklejałam je razem w oprogramowaniu, dopasowalam muzykę i udało sie:-) Nasza stronka jest gotowa i mam nadzieje, że spodoba się gościom:-) Mogę Wam pokazać jej namiastkę:

Tak wygląda nasz blogowy banner

Pozdrawiam Was!!

xxx

3 komentarze:

  1. Podoba mi się bardzo ten ziemniaczkowy stempelek. Ja też lubię szary zwykły papier do pakownia. Można go ładnie ozdobić. Pięknie to zrobiłaś :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie przyozdobilas prezenty:))
    Blogowy baner takze bardzo mi sie podoba.. Pytalas o naklejki na buty, sa one wydrukowane w drukarni na papierze samoprzylepnym. (nie na drukarce domowej - jesli o to chodzi:)))
    Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzikeuje za odpowiedz:-) A czy kolor jest matowy czy tez blyszczacy?
      Duzo pytan zadaje, ale szukam tych idealnych dla mnie:-)

      xxx

      Usuń